Fox News Channel

Fox News Channel , americké kabelové televizní zprávy a politický komentářový kanál zahájený v roce 1996. Síť fungovala pod záštitou Fox Entertainment Group, filmové a televizní divize společnosti Foxup 21. století (Rupert Murdoch) (dříve News Corporation).

Logo Fox News ChannelMírový palác (Vredespaleis) v Haagu, Nizozemsko.  Mezinárodní soudní dvůr (soudní orgán Organizace spojených národů), Haagská akademie mezinárodního práva, Knihovna paláce míru, Andrew Carnegie pomáhá platit zaKvízové ​​světové organizace: Fakta nebo fikce? Komunistické země se nemohou připojit k OSN.

Poté, co Murdoch zažil úspěch se svou Fox Broadcasting Company, snažil se rozšířit svou přítomnost na americkém televizním trhu. Po pokusu o zakoupení 24-hodinové kabelové zpravodajské sítě CNN selhal, Murdoch se snažil vytvořit svůj vlastní kabelový zpravodajský kanál. Zúčastnil se televizního producenta a bývalého republikánského politického poradce Rogera Ailese, který dohlížel na novou síť, a Ailesův obchodní zázrak a politické sklony se úzce spojily s jeho případným úspěchem. Počáteční překážkou pro začínající kabelovou síť bylo získání „přepravy“ (distribuce) na četných místních a regionálních kabelových systémech. Pro kabelové společnosti to bylo rutinou platit sítě jako HBO nebo MTV za právo vysílat jejich obsah, ale Murdoch obrátil rovnici a platil kabelovým poskytovatelům, aby nosili Fox News. Jako výsledek,když síť poprvé přijala do vzdušných vln 7. října 1996, byla viditelná ve více než 17 milionech domácností.

Redakční kanál Fox News Channel

Fakturace sama sebe jako „spravedlivá a vyvážená“ alternativa k mediálnímu prostředí, které charakterizovala jako liberální zaujatost (dalším sloganem bylo „My Reportujeme, vy rozhodujete“.), Debutovala Fox News s řadou kotev, mezi které patřili Neil Cavuto a Tony. Sníh. Právě to bylo programování názorů sítě, které se však nejvíce spojilo se značkou Fox News. Bill O'Reilly's The O'Reilly Report (1996–1998, pokračoval jako O'Reilly Factor 1998–17) sloužil jako ukázka pro O'Reillyho konfrontační styl rozhovoru a byl to trvale špičkový program sítě. Hannity a Colmes (1996–2009) představovali konzervativce Sean Hannity a liberála Alana Colmese, kteří debatovali o aktualitách a aktualitách. Ranní zprávy a program drby celebritFox & Friends debutoval v roce 1998 a brzy se stal přípravou v sestavě Fox News. Glenn Beck, relativní zpožďovač sítě, dosáhl úspěchu v hodnocení pomocí své titulní talk show; Glenn Beck (2009–2011) představil Beckovu zálibu v divadelnosti a jeho kritice Pres. Barack Obama - zejména v takových otázkách, jako je Obamův zákon o reformě zdravotnictví, zákon o ochraně pacientů a cenově dostupné péči (2010) - vyhnal mnoho z uvedených principů hnutí Tea Party. Mezi další významné hostitele patřila Megyn Kelly, která vstoupila do kanálu v roce 2004 jako legální vědec a později dostala její vlastní show, populární soubor The Kelly File (2013–17).

V bitvě o diváky na trhu s kabelovými zprávami dosáhla Fox News stabilních zisků proti CNN, což mělo tu výhodu, že bylo možné zobrazit v několika milionech dalších domácností, a proti MSNBC, které bylo zahájeno několik měsíců před Fox News. V návaznosti na útoky z 11. září se diváci kabelové televize prudce zvýšili a Fox News stavěl na svých ziscích, aby poprvé v lednu 2002 překonal CNN - náskok, který si uchová po celé desetiletí.

Přes své tvrzení, že je „spravedlivý a vyvážený“, Fox News navázala silné vazby s mnoha vůdci republikánské strany a v konzervativním politickém zřízení. Seznam vysoce postavených republikánských komentátorů této sítě byl působivý: občas to zahrnovalo viceprezidenta pro rok 2008 Sarah Palin, bývalá mluvčí Sněmovny reprezentantů Newt Gingrich, 2008 a 2016 prezidentský kandidát Mike Huckabee, a prezidentský kandidát 2012 a 2016 Rick Santorum; Oliver North, který se proslavil během slyšení Íránu a Contra v 80. letech, a bývalý zástupce John Kasich, který byl v roce 2010 zvolen guvernérem Ohia, hostil také show o Foxovi. Fox News také podporoval aspirace hnutí Tea Party.Politické sklony kanálu se dostaly pod přísnou kontrolu v roce 2010, kdy společnost News Corporation věnovala Republikánské asociaci guvernérů 1 milion dolarů. V roce 2013 byla společnost Fox News spolu s dalšími holdingy Fox Entertainment Group převedena na společnost Foxst 21. století, když se společnost News Corporation rozdělila na samostatné mediální a vydavatelské jednotky.

Příchod Donalda Trumpa na politickou scénu viděl ve Fox News vznik nových hvězd hvězd. Tucker Carlson začal hostovat Tucker Carlson dnes večer v roce 2016 a následující rok debutoval The Ingraham Angle , hostovaný Laurou Ingraham. Přehlídky byly velmi populární a Carlson i Ingraham se stali známými prosazujícími názory, které se často shodovaly s názory prezidenta Trumpa. Na druhé straně vedoucí kotva zpravodajské divize, Shepard Smith, který začal s touto divizí v roce 1996, zjistil, že jeho pokrytí Bílého domu bylo stále v rozporu s názory vyjádřenými na názorových názorech. V roce 2019, poté, co ho Carlson vysmál ve vzduchu, a Trump projevil nespokojenost se známými Smithovými zpravodajskými kanály, Smith rezignoval.

Gretchen Carlson, bývalá hostitelka společnosti Fox News, podala v červenci 2016 žalobu proti Ailesovi proti sexuálnímu obtěžování. Kromě obvinění proti němu si také na kanálu vyžádala všudypřítomný sexismus. Během interního přezkumu údajně obvinily Ailes z obtěžování i další ženy. Obvinění popřel, ale později ten měsíc rezignoval. V září 2016 společnost 21. století Fox oznámila, že soudní řízení bylo urovnáno - za údajně 20 milionů dolarů - a Carlsonovi se veřejně omluvil. Kolem tentokrát Fox upustil od svého „spravedlivého a vyváženého“ sloganu, aby označil svůj přechod do post-Ailesovy éry; slogan byl nahrazen slovy „nejsledovanější a nejdůvěryhodnější“.

V roce 2017 New York Times informovaly, že řada soudních sporů proti O'Reilly proti sexuálnímu obtěžování byla urovnána za více než 10 milionů dolarů. Přestože hostitel Fox odmítl jakékoli protiprávní jednání, kanál opustil krátce poté.

Michael Ray