Jerusalem Post

Jerusalem Post , izraelský deník v anglickém jazyce zřízený v roce 1932 jako Palestine Post . Svůj současný název přijal v roce 1950 a je největším anglickým deníkem v zemi. Ranní noviny, které se objevují denně kromě soboty, The Post tradičně zdůrazňují zahraniční zprávy a věnují zvláštní pozornost arabsko-izraelským vztahům. Na počátku 21. století činil její denní oběh zhruba 11 000 v Izraeli a 26 000 ve Spojených státech. Týdenní vydání ve francouzském jazyce dosáhlo ve Francii 3 000 čtenářů. Populární víkendové vydání novin je základem pro mezinárodní vydání s názvem The Jerusalem Post Weekly .

The Jerusalem Post, nezávislý ve svých redakčních politikách, které jsou v Izraeli stále považovány za politicky pravicové centrum, spojil náhradní psaní s ekonomickými titulky a pečlivé úpravy, aby si vybudoval pověst pro informativní a důkladné pokrytí. Papír byl prodán v roce 2004, když dvě firmy zakoupily 50% podíl v The Jerusalem Post od beleaguered Hollinger International, který nedávno prodal londýnský telegraf . Novými vlastníky byli kanadský vydavatel novin CanWest Global Communications a Mirkaei Tikshoret, diverzifikovaná izraelská mediální firma ovládaná investorem Eli Azurem.

Tento článek byl naposledy revidován a aktualizován Adam Augustyn, Managing Editor, Reference Content.